sobota, 18 sierpnia 2012

Ostatnie sprzedaże

Ostatnio w bliżej minionym czasie sprzedałem koszulkę THE NEW SAINTS, o której pisałem w poprzednim poście. Zakupił ją portugalski kolekcjoner za nieco ponad 40 pln. Koszulka była wg mnie warta więcej, ale takie są prawa rynku.

Następnie trafił mi się na sprzedaż t-shirt Erica Cantony. Koszulka Umbro XXL z 1998 roku z nazwiskiem i nr tego zacnego piłkarza cieszyła się sporym zainteresowaniem i zakończyła się jak się zakończyła...


Ostatnią sprzedażą wartą odnotowania w ostatnich dniach była licytacja koszulki FC Barcelona z sezonu 1997/1998 marki Kappa. Koszulkę podarował mi kuzyn, który stwierdził, że "lepiej" jeśli ja ją sprzedam. Uznałem to za komplement i szybko wystawiłem na aukcję. Po godzinie miałem już kilka ofert na maila, jednak ostatecznie przeczekałem jeszcze dobę i uległem presji pewnego fana Katalończyków.  Puściłem ją za 140 pln dodając do tego dwa moje prywatne gratisy. Trykot Realu Mallorca z naszywką LA LIGA oraz Pumę Leeds United z nazwiskiem Bowyera. Zdjęcia poniżej:

 Real Mallorca sezon 2005/2006
Trykot  z sezonu 1999/2000.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz