czwartek, 2 sierpnia 2012

Kolejna perła?

Ostatnio natknąłem się na dwie sztuki koszulek The New Saint's - mistrza Walii, który odpadł z eliminacji do Champions League z Helsingborgiem - aktualnym rywalem naszego Śląska Wrocław. Przyznam, że nie przypuszczałem, bym kiedykolwiek spotkał trykot tego klubu. Koszulki jak wspomniałem były dwie, ale odrzuciłem jedną z nich ze względu na zły stan (poszarpany numer na plecach i zaciągnięcia). Druga i tutaj pokazana jest w stanie BDB. "Doprasowałem" jej własnym sposobem jedynie numer na plecach, gdyż nieco odstawał, zaś teraz jest jak nowy. Nie ma ona większych śladów użytkowania, posiada wszystkie emblematy, reklamy i wydaje się dość unikatowa. By się jednak przekonać o jej ewentualnej wyjątkowości postanowiłem wrzucić ją na aukcję. Zapraszam zatem do licytacji: KLIKNIJ

Poniżej  dorzucam również całą masę świeżutkich zdjęć. T-shirta szukałem na Ebay-u czy popularnych blogach koszulkowych i... nie znalazłem. 















 Fot. UEFA.com
Fot. Ekstraklasa.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz